İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

25 Aralık 2011 Pazar

100 şey-4.hafta

Herkese mutlu pazarlar :))

Hakkımda 100 şey yazılarımın 4.süne geldim. Haydi bakalım :))

1. Ben bir ablayım. Kendimden 5.5 yaş küçük bir erkek kardeşim var. İyi ki var :))

2. Burnumun dikine gitmek gibi bir huyum var. 100 konunun 99 unda burnumun dikine giderim. Birinin bana bak bu ateş diye göstermesi beni çok bağlamıyor gidip o ateşin içine elimi soktuktan sonra bir daha yapmıyorum.

3. ASLA VE ASLA VE ASLA KÜRK GİYMEDİM, GİYMEM, GİYMEYECEĞİM. Kadınların vücudundaki kürklerinden (!) kurtulmak için her türlü acıyı çekip sonra başka bir hayvanınkini üzerine geirme heveslerini anlayamıyorum.

4. Baykuşlara bayılıyorum. Çok güzel buluyorum bu hayvanları. Keşke evde besleybilsem. Baykuş yunan ve roma mitolojisinde bilgeliği temsil ediyor.


5. Kedilere de aynı şekilde bayılıyorum. Sadece evcil kedilere de değil bütün kedigillere. Onların o başına buyruk ve asi hallerini çok seviyorum. Aslına bakarsanız hayvanların tamamını çok seviyorum. Orta vadede barınaktan kedi ve köpek almak gibi hayallerim var.



6. Bebek mavisini hiç sevmem. Hayatımda bir kere bebek mavisi bir kazağım oldu arkadaşm kendisinin en sevdiği renk bu olduğu için bana da bebek mavisi bir kazak seçmişti doğumgünü hediyesi olarak. İlerde oğlum olursa seveceğimi düşünüyorum :))

7. Madem renkler dedik, en sevdiğim renk kırmızı. 

8. Yüksek lisans mezunuyum. 

9. 3 senedir çalışıyorum ve bu ikinci işim. Daha önce de dediğim gibi finansal analistim. 

10. Fal baktırmıyorum, bakılmasını sevmiyorum ve inanmıyorum. Hayatımda bir kere yukarıda bahsedilen kazağı alan arkadaşımla fal baktırmıştık. O fala göre doktor oluyordum. Ekonomistim!

Bu haftalık bu kadar :))

Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder