İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

6 Aralık 2011 Salı

Estee Lauder Crystal Baby

Herkese merhaba,
Hastayım ve yatıyorum. Ama dayanamadım bloguma bişiler yazmak istedim.

Bu benim en favori rujlarımdan biri. Çoook seviyorum kendisini.  Fotoğraflardan da göreüleceği üzere bitiyor fakat yedeği hazır:)

Bu ruj ismiyle münhasır. Dudağın rengiyle birleşip dudaklarınızı bebek dudağı gibi yapıyor, hem renk hem de yumuşaklık olarak:) Biraz pembe, biraz kahve, biraz gül kurusu sanki çok çok hafif mercanlık var içinde. Özü aslında kahve alt tonlu bir pembe bence.

İçimde sim, pırıltı, şıkırtı yok. Yapısı lip balm gibi olduğu için dudaklara hafif bir parlaklık veriyor. Dudaklarda ağırlık hissi yaratmıyor. Yapılarını mac cremesheenlere benzetiyorum ben ama bu daha iyi.Estee Lauder rujların rahatsız edici kokuları ya da tatları yok. Bu konuda aşırı takıntılı biriyim. Hemen başım ağrımaya başlar.

Bu ruj için aslında tam bir my lips but better ruju diyebiliriz. Kendi dudağınızın biraz rötuşlusu gibi:) Her tür makyajla da uyum sağlıyor..





Parmak ucu dudağa en yakın deri yapısına sahipmiş. Gossmakeupartist ve Rae Morris ( L'oreal Paris Make-up Director) öyle diyor..

 Bu da bilekteki duruşu


Böyle de bir dış görünüşü var. 
(ojelerim de rimmel black cherries)


4 yorum:

  1. Bunu senden esinlenip bir deneyim diyorum ama hala gidip bakamadım:)

    YanıtlaSil
  2. mutlaka bak canım çok hoş bir rengi var:)

    YanıtlaSil
  3. bende görüp beğenmiştim ama denememiştim. Bu saatte açık bi yer bulsam gder alırım valla:)

    YanıtlaSil
  4. :) bence mutlaka dene derim vegankedi kullanması zevkli rengi güzel harika bir ruj..

    YanıtlaSil