İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

20 Aralık 2011 Salı

La Roche Posay Hydraphase Intense Riche Nemlendirici

Herkese merhaba,
dün yazmış olduğum hydraphase göz kreminden sonra aynı serisinin nemlendiricisi hakkında da yazmak istedim. İkisini de aynı zamanda kullanmaya başladım.

LRP kendi sitesinde bu ürün için nemsiz ciltlerde uzun süre etkili nemlendirme sağlar demiş. Aynı zamanda normalden kuruya dönük ve hassas ciltlere önerilmiş.

Özellikleri için de "Hyaluronik asit parçalarıyla güçlendirilmiş formül ile çift etki:Ciltte suyu tutarak cildin yoğun bir şekilde nemlenmesini sağlar.Suyun ciltte uzun süre kalıcılığını sağlamak için hücresel bütünlüğü destekler." denilmiş.




İçindekilerin tam listesi ise şöyle: Aqua / Water, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Dimethicone, Polyethylene, Liquidum / Mineral Oil, Cetyl Alcohol, Urea, Glyceryl Linoleate, Peg-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Pentylene Glycol, Stearic Acid, Carbomer, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Glyceryl Linolenate, Glyceryl Oleate, Triethanolamine, Disodium Edta, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Xanthan Gum, Polysorbate 60, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Parfum / Fragrance.



Benim yorumlarıma gelirsek. Evet bu ürün etkin nemlendirme sağlıyor. Dediği gibi suyu cilde hapsediyor. Benim cildim karma. Fakat bu soğuk aylarda cildimin kurumaması için bu tarz nemlendiricileri kullanıyorum. İçerisinde ilk etapta göze çarpan shea yağı, mineral yağlar, dimetikon, gliserin var. Aynı şekilde iyi bir su tutucu olan üre de bulunuyor. 

Benim cildim sivilcelenme meyillidir. Fakat bu kadar yağlı bir ürün olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım. Zaten sivilcenin yağlı olan t bölgemde değil yanaklarımda çıkması da, cildin kuru olan yerlerde daha çok sebum üretmesinden oluyormuş. 

Bunun bir delight versiyonu var fakat alkolle inceltildiği için çok tercih etmedim. Nemlendiricilerde alkol olmasını tercih etmiyorum. Bu ürünün kıvamı için hafif diyebilirim. Ceradolinden daha hafif mesela. Çok şaşırmıştım.

Ayrıca pompalı şişede olması da süper. Ben çoğunuk kavanozda olan ürünleri tercih etmiyorum. Sakınanlar için paraben de içermiyor.

Ürün için iki tane eleştirim var. Birincisi içeriğinde parfüm olması. Tamam rahatsız edici boyutta diyemem ama yine de hissediliyor parfüm kokusu. İkincisi de o kadar hyaluronik asit denilmiş olsa da bu madde içeri listesinin sonlarında yer alıyor. (Bilmeyenler için bir madde ne kadar sonra yazılmışsa yüzdesel olarak o kadar az kullanılmış demektir)

Bu nemlendirciyi bir daha alırım. Kış döneminde cildimi rahatlattı oldukça. Fiyatı 59.50 TL. Fakat Ceradolin hala iyi bir alternatif birçok nemlendiriciye..

Sevgiler :)




Sevgiler.




2 yorum:

  1. ben de UV sini kullanıyorum
    yazısı http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2011/12/la-roche-posay-hydraphase-uv.html

    YanıtlaSil
  2. içeriğiyle ilgili yorumlarınızı esirgemeyip bilgilendirdiğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil