İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

10 Aralık 2011 Cumartesi

Kasım ayı en çok kullanılanlar!

Aralık'ın 10'u gelmiş hala kasım ayı en çok kullanılanları mı yayınlayorsun derseniz haklısınız.. Gündüz gözüyle evde olup foto çekemiyorum ki :(


Nars Orgasm-ki dibi artık baya bir açıldı. Bilmeyenler için başka bir başlıkta detaylı bahsedeceğim kendisinden..

MAC Rubenesque Paint Pot-Neredeyse bütün ay bunu tek başına kullandım diyebilirim. Çok pratik geldi

Bobbi Brown Caviar Ink eyeliner-canım benim ya:) burada rengini görebilirsiniz..

Dior Bronzer-Healthy Matte-Kendisi aynı zamanda burada

Bourjois Volumizer rimel-Yakında postu geliyor!!!

Shiseido ruj-BE109 rengi-aslında favori değil bitirmek için kullandığım bir ruj rengi, yapısı bana hiç uymadı :(

Bobbi Brown creamy concealer-ivory. Yine kendisi hakkında detaylı bir post hazırlayacağım. Rujun yanında derbeder görünümlü artık 2-3 kullanımlık birşey kaldı içinde.

Bütün ay yüzdesel olarak bakıldığında en çok bu ürünleri kullandım. Çoğu makyajımda vardı. Aralık sonunda 2011 favorilerini yazmayı planlıyorum...

Herkese mutlu haftasonları.....




4 yorum:

  1. çok güzel ürünler seçmişsin canım,ne güzel allığının dibi görünmeye başlamış,darısı bizim başımıza:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim busecim:) benim de dibi açılan bir allığım varsa onu hep daa çok kullanasım geliyor:)

    YanıtlaSil
  3. Benim orgasm hala kabında duruyor, kim bilir ne zaman biter=) güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil