İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

30 Kasım 2011 Çarşamba

Epiderm hakkında bilinmeyenler...

Herkese merhaba,

Buu yazacağım yazı yine benim tecrübelerimden biri. Bu olay başıma geldiğinde bir gün mutlaka bunu yazacağım demiştim. Bu konuyu itsbeauty.com da da paylaşmıştım. Fakat burada daha detaylı anlatacağım.

Lazer epilasyon çok uzun zamandır hem kadınların hem erkeklerin gündeminde. Bundan bir süre önce epey bir araştırıp Epiderm'i seçmiştim. Hem bilinilirliği fazlaydı hem de Kadıoğlu Kliniği'ne aitti.

İlk izlenimim olumluydu. Temiz bir yer. Çalışanlar güler yüzlü.

Ben 3 seans gittim. Memnundum diyebilirim. 3 seanstan sonra başka bir arkadaşımda Epiderm'e gitmek istedi. sene 2009 sonu-2010 başı. Yer Etiler şubesi.

Epidermde ilk önce görüşme seansına alınıyorsunuz. Sizin cilt renginize, tüylerinizin rengine göre lazerin size ne kadar etki edeceğini söylüyorlar.

Arkadaşım ciddi anlamda esmer. koltuk altı bölgesi için uygunsunuz demişler. Ertesi gün beraber işlem için gittik. İşlem sonrası çıktığımızda arkadaşım canının yandığıını söyledi. Çok fazla önemsemedik çünkü kendimden de bildiğim üzere bu çok olası bir durum. Ertesi gün konuştuğumuzda koltuk altında jiletle kesilmiş gibi izler olduğunu söyledi. Bir sonraki gün de bu durumu göstermek için Epiderm'e gitti.

Olay burada başlıyor:

Epiderm'de işlemi yapanların tepkisi "bunun bizimle alakalı olup olmadığını bilemeyiz. Belki sizden kaynaklanıyordur" oldu.

Bir de şöyle bir durum söz konusu. İlk başlanılan tarafta bu izler daha fazla. Çünkü işlem sırasında arkadaşım canım çok yanıyor diye belirtmiş. Göreceli olarak diğer taraf daha az hasar görmüş çünkü bu uyarıdan sonra frekansı düşürmüşler.

Tabi ki çalışanlara itiraz etti kendisi. Doktorla görüşmek istediğini söyledi. Fakat doktor yok! Bir telefon numarası verip dermatologdan randevu alabilirsiniz dediler. Doktora durumu anlatmak için telefon açtığımızda doktorun tepkisi çalışanlardan daha komik oldu: "Geçer hanımefendi. Ne izler geçiyor. 1-2 seneye geçer. Takmayın bu kadar".

Biz şaşırıp kaldık. Bu olaydan sonra bir daha Epiderm'e gitmedim.

Bu durumdan kendi adıma birkaç şey çıkardım

Esmerseniz cildinizin yanma olasılığı daha yüksek.
Ne kadar klinik adı altında olursa olsun bu konu hala bıçaksırtı.
Yine en iyisi hastanelerin içerisinde yapılan operasyonlar, en azından hastane ortamı. Fakat yine de iyi araştırmak lazım.
Bu işlemi yapan pratisyen hekimler de var. Eğer kendilerine ulaşabilirsiniz hekim tarafından daha güvenilir bir şekilde işlem yaptırabilirsiniz.


İzlere gelince hala var. Aradan da 1-2 sene geçti. Kız benim gibi deli değildi. Uğraşmak istemediğinden peşini bıraktı. Ben en azından blogdan bu durumu anlatayım istedim

1 yorum:

  1. Arkadaşına da çok geçmiş olsun. Bu tür şeyleri bloglarda paylaşmak çok iyi sonuçlar veriyor, insanların bilgilenmesini sağlıyor gerçekten. Ben de lazere başlayınca Epiderm'e gitmeyeceğim. Teşekkürler=)

    YanıtlaSil