İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

14 Kasım 2011 Pazartesi

1V1Y.com'a baktınız mı??

Herkese merhaba,
1V1Y.com online alışveriş sitesini duymuşsunuzdur. Ben online alışveriş yapmayı çok seven biri olarak ne kadar bu tarz site varsa hepsine üyeyim. 1V1Y.com u alışveriş merkezlerinde mağaza vitrinlerinde görür görmez aramış taramış açılana kadar çatlamıştım.

Öncelikle site beklentilerimin çok üstünde çıktı. Satılan markalar güzel. Ayrıca site tasarımı ve içeriği de güzel. Bir güzel yanı da world card sahiplerine %20 indirim yapması. Günlük indirimler dışında sitede sürekli satılan ürünlerde var.

Normalde topuklu ayakkabı giyen bir insan olarak belimde ve ayağımda oluşan rahatsızlıktan dolayı topuklu ayakkabı mümkün olduğunca giymemem gerekiyor. Çizmelerde şu an fiyat olarak uçmuş durumda malum. Bunları sitede görür görmez atladım.

Deri. Hafif eskitilmiş görüntüsü var. Öndeki tokaları ve arkadaki fermuar detayı çok başarılı. Çok da rahat.

Ürün gayet güzel paketlenmişti. Pakette ya da üründe herhangi bir hasar yoktu. (Markafoniden aldığım bir kazağın delik gelmişliği var!) 30 ekimde sipariş verdim kargo 5 kasımda ulaştı.

Bu siteden gönül rahatlığıyla alışveriş yaparım. Ürün görselleri açıklamaları çok net. Hotiç'in ben aldıktan sonra bir indirimi daha çıktı. Yakında yine çıkar. Online alışverişi seviyorsanız bakmanızı tavsiye ederim.

Merak edenler için %20 indirimle 191 TL ye geldi bu çizmeler.





Fotoğraf makinem saçmalamış yine kendini 12 megapiksel zannediyor ama pikselsiz!! fakat yine de modeli ve rengi anlaşılıyor diye düşünüyorum..


6 yorum:

  1. Güle güle kullanın :) ben de bu siteyi dün görmüştüm ancak neyin nesi diye merak ettiğim için üye olmamıştım. Tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim umarım beğenirsiniz:)

    YanıtlaSil
  3. coooookk begendim bu cizmeleri gule gule kullan ^^

    YanıtlaSil