İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

13 Kasım 2011 Pazar

Estee Lauder Sumptuous Mascara

Günaydınn, mutlu pazarlar...
Bayram tatilini bütün hafta yapanlar için maalesef tatilin son günü :(
Bugün bir rimel postu ile daha karşınızdayım. Bu rimeli alıp kullanalı çok uzun zaman oldu. Şu an elimde olmadığından fotoğraflayamadım.

Bu rimel bana satılırken kirpikleri besliyor içinde zeytin özleri var denilerek satılmıştı. Kirpiklerimi besleyip beslemediğini bilemeyeceğim ama en azından çıkartırken sorun çıkarmıyor. Kirpikleri ağırlaştırmıyor.

Bu maskara hacim vereceğini söylese de bence uzatmada ve tek tek ayırmada daha başarılı. Orta büyüklükte uca doğru daralan bir fırça yapısına sahip.Kılları da hypnose a, dramaya ve high impact e göre daha seyrek fakat yine onlar gibi orta uzunlukta.
Bu tarz daralan fırçalarla köşelerdeki kirpiklere daha rahat ulaşılıyor. Bir de ben bu tarz fırçaların daha çok kıvırdığını düşünüyorum. Ayrıca kat kat uygulamada topaklanma yapmıyor. Bu da artı bir özellik.

Kıvamında hemen bir koyulaşma olmadı. Çok sulu bir yapısı da yok. Abuk subuk bir kokusu da yok .(Burada hemen belirtmek istiyorum hayatımda gördüğüm en kokulu rimel lancome hypnose doll eyes! Gül suyu kokuyor resmen, denemedim ve heralde deneyemem gözlerim şapır şapır akarmış gibi geliyor. )
Benim rimelde aradığım şey hacim olduğu için bir daha almamış olsam da güzel bir rimel. Fiyatı 65-70 lira arasında.


 Bundan sonra 3 rimelden daha bahsedeceğim. Sonuncusu da benim 1 numaralı rimelim olacak:)


2 yorum:

  1. bende kullandım ve hiç sevmedim bu rimeli,dediklerin çok doğru,göze dokunmuyor,kokmuyor çok sulu yada katı değil evet bunlar büyük artı ama nedense benim kirpiklerimi ne uzattı ne siyah yaptı nede güzel gösterdi, estee alınca double wear diyorum ben:))

    YanıtlaSil
  2. özgecim double wear i hiç denemedim memnunum diyorsan denemeye değer:)

    YanıtlaSil