İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

17 Kasım 2011 Perşembe

Estee Lauder Idealist

Bugünün postu da cilt bakımı olsun:)

Estee Lauder Idealist bu markanın bir diğer serum üyesi. Bu ürünün vaadettiği şey ciltteki gözenekleri küçültmek, cilt yüzeyini pürüzsüzleştirmek.

Şöyle de bir açıklaması var. " Gözle görülebilen yaşlılık belirtilerini önler ve cilde yeni bir yumuşaklık kazandırır.Gözeneklerin görünümünü anında 1/3 oranında azaltır. Eşit olmayan yapısını pürüzsüzleştirir ve daha berrak, daha pürüzsüz ve daha aydınlık bir cilt yaratır. Sabah akşam tüm yüze uygulanır. 
20 ve 30 'lu yaşlar için uygun bir üründür."
Ben bu ürünün tam boyunu almadım. Ama elimde neredeyse bir tam boy edecek kadar sample vardı. (20 ml kadar)

Ürünün 2 boy olarak mevcut 30 ve 50 ml şeklinde. Fiyatları da 145 ve 208 TL.

Yorumlarıma gelince...

Yaşlılık belirtilerini önlemede çok etkili olduğunu düşünmüyorum. Bunun için Advanced Night Repair daha etkilidir.

Düzenli kullanımda gözeneklerde fark yaratıyor. Fakat ciddi gözenek problemi yaşayan biri de değilim. Sadece burun kenarlarında biraz sorunum var.Bu sebepten bana yetti. Fakat etkisi bıraktıktan sonra çok uzun sürmedi.

Uygulama sonrası cildi pürüzsüzleştirdiği doğru. Kadifemsi bir his yaratıyor. Fakat içeriğinde ne kadar silikon var acaba diye de düşünmedim değil.

Advanced Night Repair gibi üzerine nemlendirici uygulamadan kullanılacak bir ürün olmadı benim için. Hafif de olsa cildimin nemlendirmeye ihtiyacı vardı. Ben ürünü sadece gündüzleri kullandım.

20li ve 30 lu yaşlar için uygun kısmına katılıyorum.

Makyaj altında başarılı buldum. Bir nevi primer vazifesi gördü. Yine burada silikon yapısının etkisi var diye düşünüyorum.



Ürünü tekrar alabilirim. Çünkü benim için en artı özelliği gözenek küçültmeden ziyade makyaj öncesi ciltte yarattığı pürüzsüzlüktü. Primer kullanmadığım için primer vazifesi görecek aynı zamanda cilt bakımını da yapacak bir ürün olduğundan tekrar tercih edebilirim.




2 yorum:

  1. canım benim cildim karma ve onceden cok olmasa da gozenek ve sıyah nokta sorunu yasadım.1bucuk aydır neostrata lotion plus kullanıyorum,burun cevresınde bıle belırgın gozeneklerım yok,resmen sıldı goturdu :)

    YanıtlaSil
  2. gamzecim neostrata benim denemek istediğim markalardan biri. Dediğin ürüne de bakacağım cilt tiplerimiz benziyor galiba:)

    YanıtlaSil