İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

9 Kasım 2011 Çarşamba

Denedim: Bond No:9 parfüm&Pure Beauty Aqua Gel Hydrator

Merhaba,
Vanilya Club kutusundan çıkan parfüm ve nemlendiriciyi denedim ve yorumlarımı yazayım istedim.

Öncelikle parfüm. Bu parfümün 100 ml si 555 tl imiş. Harvey Nichols ve Brandroom da bulunuyormuş. O kadar uzağa gitmenize gerek yok. Evinizde limonata yapın iki fıslatın aynısı. Fresh kokuları çok seviyorum-misal dolce gabanna light blue- ama bu 555 tl edecek ne farklı ve güzel bir kokuya ne de kalıcılığa sahip.

Pure Beauty Ultra Hydrating Aqua Gel: Bu ürün 5ml di. Ben 3 kere uygulayabildim bu boyutta bir ürünü. Hemen emilen hafif bir yapısı var. Adından da anlaşılacağı gibi jel kıvamında. Nemlendirmesi başarılı. İçeriğini tam bilmemekle beraber pure beauty ürünlerinin içeriğinin beğenildiğini biliyorum. Sivilceye sebep olacağını düşünmüyorum ama yine de kesin birşey söyleyebilmek için daha uzun kullanmak lazım. 30 ml 27 tl idi yanılmıyorsam. Bu ürünün tek eksisi parfümlü oluşu. Benim parfüm toleransıma göre birazcık fazla fakat yine de alabileceğim bir ürün.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder