İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

5 Kasım 2011 Cumartesi

Clinique High Impact

Herkese merhaba,
Ne zamandır deli gibi rimelimin resmini çekmeye çalışıyorum. Zaten normal bir insan olduğumu düşünenler az onlar da bu halimi görmüşlerse onları da kaybettim demektir:))

Neyse, şu aralar kullandığım rimelim Clinique High Impact. Bu 3. alışım. Daha da alırmıyım? Muhtemelen. İlla bir kofreyle falan aklımı çelerler. Bu rimeli seviyorum. Çünkü kirpiklerimi ağırlaştırmıyor. Ilık suyla bile çıkıyor. Orta derecede dolgunluk veriyor. Hafiften de kıvırıyor kirpikleri. Ama uzatmıyor. Zaten öyle bir iddiası da yok. Amacı dolgunluk vermek.  orta uzunlukta, sert kılları olan bir fırçası var. Fırçası da orta büyüklükte. Yaklaşık 4 aydır benimle kendisi. Yine bir Clinique kofresiyle gelmişti. Yavaş yavaş vedalaşıyoruz. Yakında bitenler arasında yerini alacak. Aşağıda fotoğrafları görebilirsiniz. En anlaşılanı hangisi bilmiyorum hepsini koydum gitti:)

 Üstteki resim biraz bulanık çıkmış:(




Ve evet, kaşlarımı almıyorum. Bakımsızlıktan ya da üşengeçlikten değil:) Çok daha yumuşak ve genç bir ifade veriyor böylesi daha çok hoşuma gdiyor:)

Sevgiler


8 yorum:

  1. bende waterproff olanını kullanıyorum sürekli alabilirim yani bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. özgecim waterproof lanı kolay çıkıyor mu peki?

    YanıtlaSil
  3. Canım gule gule kullan bende hep kararsız kalıyordum denemek ıcın almalıyım belkıde :) forumdan pelito84

    YanıtlaSil
  4. pelitom teşekkür ederim:)
    bence dene güzel bir rimel:)

    YanıtlaSil
  5. canım bende resimlere bakarken onu düsündüm tam:)kasını almıyormu acaba diye=)ve evet..seklinde yazmıssınya, içimi okumus dedim:))bende bayılıyorum bu rimele..

    YanıtlaSil
  6. :)) ya ben kalın kaş seviyorum böyle daha yumuşak bir hava veriyor. blogdan da okumuştum canım rimel hakkında yazdıklarını:)

    YanıtlaSil
  7. kaslarin gayet güzel, aldirma hic :)
    ama su da bir gercek ki: kalin kas herkese yakismaz, tipki ince kasin da her yüz tipine gitmedigi gibi.

    YanıtlaSil
  8. fulyacım teşekkür ederim:) bence de kişinin kendine en uygun kaş şeklini bulması lazım. Şimdilik bu halim genç gösteriyormuş öyle diyorlar:)

    YanıtlaSil