İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

12 Kasım 2011 Cumartesi

Evde Dudak Peelingi

Madem herşeyin doğalını arıyoruz dudak peelingimizi de doğal yollardan halledelim :)) Az önce uyguladım burada da paylaşayım hemen:)

Gayet basit. 1 çay kaşığı bal ve 1 çay kaşığı toz şeker.
küçük bir kasenin içinde ikisini karıştırıp macunumsu bir kıvam elde ediyoruz. sonrasında dudaklarımıza uyguluyoruz. Hepsi bu:)

Tek tavsiyem bunu yaparken yere şeker düşmemesi için bunu lavaboda yapmanız:)

Şeker peeling yaparken bal da bakım yapacak, nemlendirecek.

Ayrıca yok vazelinmiş, yok parfümmüş derdi olmadan dudaklarınızdaki şeker tadı da cabası:)



7 yorum:

  1. Ben de haftada bir falan yapıyorum bunu, üzerine de bol lip balm sürüyorum, çok iyi oluyor :=)

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu yüzüme de yapıyorum :)) çok güzel fikir aslında dudaklarıma denemedim hiç hey yarabbim :)
    My BLog Click Click
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  3. LUSH - mint julips
    fresh handmade cosmetics
    ister silin ister yalayın demişti satıcı kız alırken
    değişik çeşitleri de çok tatlı

    YanıtlaSil
  4. eveet lush ın bu ürününü biliyorum o da güzel ama bu evde hazır :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de yapıyorum:)) şeker+bal süper ikili

    YanıtlaSil