İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

8 Kasım 2011 Salı

Rimmel # 296 Guest Star Oje

Ne kadar çok oje postu yayınladım:)
Bugünün postu da ojeden olsun:) Rimmel Guest Star oje koyu bir fuşya, hafif kırmızımtrak bir renk. İçimnde herhangi bir ışıltı yok. Fotoğraftaki iki ka tsürülmüş hali. Rimmel fırçalar kocaman biliyorsunuz bu da sürüş kolyalığı sağlıyor. Henüz kıvamında bir değişiklik olmadı yaz başında almıştım. Yaza daha uygun bir renk gibi olsa da bu renk grilerle siyahlarla da çok hoş oluyor. Yalnız üzerinde yazan 10 güne kadar dayanır ifadesi çok gerçeki değil. kısa tırnakta 4-5 gün dayanır ama..





9 yorum:

  1. sally hansen ojelerin fırçası gibi,alıyım ben bu ojelerden :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ben de seviyorum rimmellerii :)

    YanıtlaSil
  3. evet canım sally hansen ojelere çok benziyor:)

    YanıtlaSil
  4. dofa, sparkle-icious :) teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. güzel bir renkmiş canım,ben hergün değiştiriyorum ojelerimi ama hiçbir ojenin uzun süre dayandığını sanmıyorum,ben sürekli bilgisayar kullanıyorum eve geldğimde uçları gitmiş oluyor 1 günlük ojenin:))

    YanıtlaSil
  6. özgecim aynen ben de çalışırken ve tırmaklarım birazcık uzunken hemen gidiveriyor uçları. Hele ojenin rengi koyuysa aynen çıkarıyorum.

    YanıtlaSil
  7. rengi çok güzelmil,rimmel ojeleri bende çok seviyorum,güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  8. busecim teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil