İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

16 Kasım 2011 Çarşamba

Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex

Herkese merhaba,

Bugünün postu cilt bakımı olsun. Çoğunlukla dermokozmetik ürünler tercihimdir. Eczaneden aldığım ürünlere içeriklerinden dolayı güvenim daha çok oluyor, hem daha uygun fiyatlı ve daha etkili oluyorlar.

Fakaat, bu ürün o bildiğimiz kozmetik ürünlerden değil. Bu bambaşka birşey.
Bakalım etiketi kendisi hakkında ne diyor:
"Her cilt tipine uygundur. Cildin gözle görülür şekilde hızla yaşlanmasına neden olan çevresel etkenlerin cilde ve cilt DNA'sına zaar vermeden önce %90'a varan oranla nötralize edilmesine yardımcı olur. Patentli Chronolux teknolojisi kompleksi cildin doğal onarımının ve koruma fonksiyonlarının senkronizasyonuna destek olmaya yardım eder. Hergün düzenli kullanıldığında tüm çevresel saldırılardan kaynaklanmış geçmiş hasarların görünümünün onarımına yardımcı olur."

Bu serumu cildimin sapıttığı bir dönem aldım. Çünkü geçen bahar gibi cildim kıştan çıkıp güneşi görünce saçmaladı. Bir parçası kuru, bir parçası yağlı, bir yerde kızarıklık kendini bilmez bir durumdaydı. Zaten merak ediyordum.

Alırken kafamda acaba yaşıma uygun olur mu şüphem vardı. 25 yaş ve üzerindeki herkese uygunmuş. Alt sınırda olduğum için kullanmaya başladım.

Etkileri

1. Cildi şahane nemlendiriyor. Evet gerçek anlamda bir bebek poposu durumu bu ürünle gerçekleşti benim için. Normalde serumların üzerine nemlendirici uygulayın deseler de ben bu ürünü tek başına kullandım.

2. Cildi düzene sokuyor. Benim o sapıtık cildim bir süre sonra eski karma haline geri döndü. Fakat nemsizlik hissetmedim.

3. İzlerde etkili diyebilirim ama bu hemen olmuyor ve gerçek anlamda bir etki için biraz daha uzun kullanmak gerekiyor.

4. Peeling den sonra bu ürünü kullandığımda  cildim dinlenmiş ve aydınlanmış oluyordu.

5. Cilt yaşlanırken nemini kaybettiği için bir anlamda yaşlanmaya karşı etkili diyebiliriz belki ama çizgi bakımı yapıyor diyemem henüz daha çizgim yok.

6. Ürün damlalıklı. 4 damla tüm yüzünüze yetiyor. Oldukça kıvamlı olduğundan azıcığı dağları deviriyor.

Ben beğenirim beğenmem belli olmaz diyerek 30 ml ini almıştım. Sevil de 142.50 TL. Maalesef pahalı belki de en büyük eksisi bu.

Ben yaklaşık 3-4 ay kullandım.(1- 1.5 ay kadar her gün sonrasında peeling ve maske sonrası) Elimdeki bitmek üzere son demleri hala bir kaç damla var. Bir daha kış sonu almayı planlıyorum. Cildimi alıştırmamak adına da kür gibi mevsim dönümlerinde (Kış sonu-yaz sonu şeklinde) kullanmayı tercih ederim.


 Sevgiler




5 yorum:

  1. bense hala kararsızım cnm:))cilt bakımı rutinimi hep aksattığım için, alırım kullanamam gibi geliyor bunuda:(

    YanıtlaSil
  2. canım eğer 25 in altındaysan bence zaten çok acele etme. ama cildin bu aralar kendini şaşırmışsa dediğim gibi kür şeklinde kullanmak için alınabilir belki..

    YanıtlaSil
  3. 23 e yeni girdim cnm.cildim normal su an bi sorun yok.ben ileriye yönelik olsun diye almak istiyorum yada düsünüyorum diyim:))

    YanıtlaSil
  4. ileriye yönelik güzel bir seçim ama bence 25 i bekle derim:)
    o arada allık alırsın fıstıkcım :D

    YanıtlaSil