İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Kasım 2011 Pazartesi

Juvena Prevent&Optimize Eye Cream

Herkese merhaba,
bugün cilt bakımı hakkında birşeyler yazmak istedim.
Juvena prevent&optimize göz kremi benim ilk göz kremim. İki kavonoz kullanmıştım. Juvena, La Prairie ile aynı laboratuvarlarda üretilen bir marka. Bir nevi junior la prairie diyebiliriz kendisi için.

Bu göz kremi hafif, çabuk emiliyor. Makyaj altında sorun çıkarmıyor. ben kullanmaya 22 yaşımdaydım. O yaş için alınabilir bir göz kremi deneyeyim deyip almıştım. Memnun kalmıştım. Sonrasında bir tane daha aldım.(Nasıl oldu bilmiyorum yeni bişi denemeden durduğum ender zamanlardan biri)


Ürünün içerisinde shea ve soya yağı var. Aynı zamanda kafein içeriyor. Bu sebeplerde nemlendirme ve dolaşımı hızlandırma vaad ediyor.



Gelelim dezavantajlarına.
Birincisi ürün kavanozda. Kremlerimi mümkün mertebe kavonozda tercih etmiyorum. İkincisi ürün alkol içeriyor. Ürünün nemlendirmesinden memnun olsam da alkol içermese daha güzel olurdu. Sakınanlar için paraben içeriyor.


Sonuç olarak ortalamanın üzerinde bir göz kremi. İkinci defa almamın sebebi sevil de olan şimdi hatırlamadığım bir kampanyaydı. Fiyatı 103 TL olması lazım. Bir daha almam zaten iki defa aldım. Çünkü çok daha iyi alternatifler buldum. Mesela Nuxe :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder