İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

15 Kasım 2011 Salı

Maybelline Colossal & Max Factor 2000 calorie

Herkese merhaba,
kullandığım rimellerden en en favorimi yazmadan önce kalan son iki tanesinden bahsedeceğim.

Maybelline Colossal ya da nam-ı diğer sarı tombik :) Bu rimel güzel. Fiyat performans açısından başarılı. Büyük bir fırçası var. Güzel dolgunluk veriyor. Oldukça siyah bir rengi var. Gerçekten drugstore diyebileceğimiz bir ürün. Çünkü biz de loreal, max factor rimellerin diorla yarışacak düzeyde fiyatları olabiliyor neredeyse.

Bu rimelin eksi yönlerine gelince kirpikleri ağırlaştırıyor biraz. Biraz da garip bir kokusu var. 2 kattan fazla uygulayamıyorsunuz topaklanıyor ama iki kat gayet yeterli oluyor bana kalırsa. Bir daha alır mıyım? Çoook aldım:) Haydi alayım dursun derim illa ki yine:) Çok uygun fiyatlı denemeye değer.. 15-18 tl civarından fiyatı. Maybelline in kampanyaları da çok oluyor..



Max Factor 2000 calorie: Bu rimel dolgunluk vermek açısından iyi bir rimeldi. Fırçası ortadan biraz daha büyük, orta uzunlukta sert kıllara sahip bir fırçası var. Uzatma da etkili olmasa da birazcık kıvırıyor.
Fakat gelin görün ki rimelin yapısını sevmedim. Çok çabuk kurudu. Yani daha önce bahsettiğim diorshow la yarışacak kadar hızlıydı kuruması. Bir de gözümden çıkarmak çok zor oluyordu. 30 lira civarında bir fiyatı var kampanyalarda. Bunu almak yerine False Lash Effect almayı tercih ederim..


Sevgiler


4 yorum:

  1. tatlım max factor konusunda söylediğin şeye çok şaşırdım. ben yıllardır sürekli kullanıyorum ama erken kuruma bir yana tüm rimellerimden daha geç kuruyor. hatta (emin ol ki hiç abartmıyorum tarih tutmuştum) 1 yıl boyunca aynı rimeli kullandım ve 1 yılın sonunda kurudu. ve yine emin ol ki ben rimelin kuruması konusunda çok hassas biriyimdir. ayrıca şunu da belirteyim kuruma süresi kullanma sıklığına göre de değişiyor (açılık kapanmadan dolayı tabiki) ve en erken kuruyan 2000 calorie rimelim 6 ayı geçen bir sürede kurudu. o zamanlar haftanın 5-6 günü kullanıyordum rimelimi. senin aldığın üründe bi sorun olmasın sakın? ben de bir kez aldığımda 1 hafta içinde kuruma yapmıştı ve hemen fişimle bir geri götürdüm değiştirdiler onu da aylaaarca kullandım :) bence bu rimel bi şans daha hakediyor :)

    YanıtlaSil
  2. :) belki de benim ki eski falandı. acayip çabuk kurudu çok merak ederek almıştım. Bir şans daha hakeder diyorsan, illa ki denerim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de 4 sene önce falan kullanıyordum max factorü, o zamanlar daha iyiydi sanki:S
    Maybelline rimellerin fanıyım ben:))) Hem bütçeme uygun hem de performansından çok memnunum..
    Bir kat maybelline volume express bir kat define a lash ve son katta da(bazen) sarı tombik sürüyorum:)))
    En son 2 tane Rimmel maskara aldım, maybelline kadar beğenmedim açıkcası..

    YanıtlaSil
  4. ben de rimmel ı merak ediyordum sağol canım:)

    YanıtlaSil