İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

4 Kasım 2011 Cuma

Tüm zamanların en çok kullanılan cilt bakımı ürünleri

Herkese merhaba,
blogumun izleyicilerinden Maison benden kısa kısa en çok kullandığım ürünler hakkında yazmamı istemiş. Bazılarından detaylı olarak bahsetmiştim. Bazılarını bu yazıdan sonra gelen yorumlara göre ya da yorum gelmezse gönlüme göre:) yazacağım.

Temizleyici: Heralde açık ara LRP Toleriane foaming cream cleanser. Hakkında şu yazıda bahsetmiştim. Bittikçe almıştım bir ara.

Temizleyici-2. Avene Cleanence Gel. Cildim akneyle imtihan verirken bu üründen 3 tane bitirmiştim. Sabunsuz bir temizleyici. Tek başına bile akneyle savaşabilen fakat bir o kadar da yumuşak bir ürün.

Nemlendirici. LRP toleriane fluid. Su gibi incecik hafif bir yapısı var. Özellikle yazın kullanmak için ideal.

Tonik/Makyaj Temizleyici: Bioderma Sensibio H20. şurada çokça anlattım kendisini.

Özel Bakım/Nemlendirici: La Roche Posay Effaclar Duo. Bu üründen de kaç tane aldım hatırlamıyorum. Agop Kotogyan sayesinde tanıştım ve tek kelimeyle cildimi adam etti.

Göz Kremi: Shiseido Eye Moisture Recharge. Bu göz kremi cidden nemlendiriyor. 2 defa aldım. Göz çevremin aşırı kuruduğu bir dönemde kullanmaya başlamıştım.

Her eve lazım: Bepanthene! Bepanthene benim sağ kolum. Bir krem herşeye mi yarar. Zaten büyük boyunu çıkarmışlar. 100 ml. Ve evet nemlendirici olarak da kullanıyorum ara ara. Mesela ayda 3-4 gün. Bir nevi küçük kür.

Mutlu Cumalar:)



3 yorum:

  1. avene cleanance jel benim de favorim oldu.cildimi yormuyor sls içermiyor kurutmuyor yakmıyor.hatta gözlerimi de yakmıyor, dalin gibi:)

    YanıtlaSil
  2. çok saol canım, bepanthene benim cildim çok hassas olduğu için vazgeçilmezim zaten. özellikle de dudaklarım büyük ve çok fazla kuruyup çatlıyor, emin ol en iyi gelen bepanthene oldu.
    Açıkcası 20 yaşıma gelmek üzereyim ve makyaj, cilt - saç bakımı vs hiç anlamadığım şeyler. Ailem bu konuda sanşlı bende bu mirası almışım neredeyse bi iki tane dışında hiç sivilcem olmadı mesela ama küçük yaşlarda süslenmeye heveslendikçe cilt ve saç sağlığımı bozdum. Bir iki ay önce saçlarım artık mahvolmuş haldeydi mesela açtırdığım için, turuncu kullanıyordum. İki aydır açtırmadım ve kızıla çevirdim, diplere direk sürüyorum boyayı ve voila 6.35 kullandığım en iyi ve değiştirmediğim tek boya oldu. En kalıcı ve yıpratmayan diyebilirim. Argan yağlı şampuan da çok işimi gördü ama dürüst olmak gerekirse az çok saçtan anlıyorum o kadar. Tırnaklarım hiç uzamaz, ne zaman cilt kremi kullansam cildim yağlarım, ellerim bacaklarım ayaklarım hep çok kurudur (yaz kış banydan sonra bebek yağ ısı değişiminden ve çatlaktan koruyor, bi tek onu kullanıyorum) nerede ne tüyo okuduysan hep fos çıktı ve 20 yaşına basıp bu kadar bakımsız olmak hoşuma gitmiyor. Yardııııım =)

    YanıtlaSil
  3. selam maison:)
    bir kere genetiğim iyi demişsin o açıdan çok şanslısın. Ben 25 yaşında-neredeyse 26 olacak:)- hala arada sivilce çıkarabiliyorum. Cildin için bir tane tamizleyici bir tane nemlendirici kullanıp çok yorma derim ben. Bir de bol bol su iç.
    Saç ve tırnakların için sana zeytinyağı diyeceğim. Ben saçlarımımı yıkamadan önce saç diplerime büyük bir parça panuğa döktüğüm zeytinyağını yediriyorum. Bir de kuru olan saç uçlarıma. Bunu düzenli yaparsan-haftada ya da 10 günde bir- mutlaka etkisini görürsün. Bir de naçizane sls içermeyen şampuanlar kullanmanı tavsiye ederim. saçlar için argan yağl sıvı saç kremini denedin mi? o da çok güzel.

    tırnak diplerine 1 çay kaşığı zeytinyağını iyice yedir. Bu kız deli mi yağlı ellerle gezilir mi diyeceksin belki ama çok hızlı emiliyor. Fakat zamanla tırnaklarını hep besleyecektir hem de kırılmalarını önleyecektir. Lush un lemony flutter tırnak eti kremini de tavsiye edreim. Ben de aylardır var daha 1/4 ü ancak bitti. Çok yoğun ve güzel bir krem.

    Aklıma gelen naçizane tavsiyeler bunlar:) Umarım işine yarar:)

    YanıtlaSil