İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

25 Kasım 2011 Cuma

Essie Carry On

Herkese merhaba,

bugünün postu oje olsun istedim.
Essie Carry On benim almayı düşündüğüm Essie renklerindendi. Bu ay gönderilen Vanilya Club kutusunda gelince çook sevindim. Gelen mini boy 5 ml. Fakat Mavala ojelerin normal boylarının 5 ml olduğu düşünülünce aslında çok da minik değil. Uzun süre kullanılır.

Renge gelince. Koyu mürdüm-bordo bir renk 2 kat sürüşte siyaha çalıyor. Güzel bir renk. Fakat bu ojenin tam boyunu iyi ki almamışım dedim. Çünkü elimde bu renge benzer şu yazımda bahsettiğim Essie Wicked oje var. Ayrıca bir de Essie Luxedo var. Bir de Rimmel Black Cherries var. Wicked tam bir bordo, diğer ikisi koyu mor-bordo renkler. Ama Essie kalitesi ve güzel bir renk, tavsiye etmiyorum diyemem.




beklentim bu son  fotodaki gibi şarabi bir renk olmasıydı ama daha siyahımsı morumsu oldu dediğim gibi..

Sevgiler

2 yorum: