İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

12 Kasım 2011 Cumartesi

Sivilcelere doğal çözüm

Madem bal dedik bir faydalı ballı tarif daha gelsin:)

Hani arada bir alakalı alakasız bir sivilce ordusu çıkar patır patır 3-4 tane. Sıksan bir türlü sıkmasan başka türlü. Bu tarif tam onlara göre.

1 ölçü bal ve 1 ölçü tarçın. küçük bir kapta karıştırdıktan sonra kulak çubuğu yardımıyla bu canavarların üzerine nokta şeklinde uyguluyoruz. (Bu karışımla ilgili bir küçük uyarım var. Uygulamadan önce yüzünüzden başka bir yerde bunu uygulayıp beklemeniz, cildiniz kızarmazsa uygulanmanız. Çünkü bütün doğal ürünlere karşı cildimiz tepki verebilir. Kendim ilk kez uyguladığımda boynuma minik bir nokta şeklinde uyguladım. )

Ben 1 saat kadar böyle dolanıp yıkıyorum.

Bal hem nemlendirici, hem protein açıcından zengin hem de antiseptik bir madde. Tarçının da kuvvetli antiseptik özelliği var. Bu düzenli uygulandığında bu minik canavarların yavaş yavaş kuruduğunu gözlemleyeceksiniz.

Sevgiler

darkchocolatebrown



4 yorum:

  1. aa bunu deneyeceğim, teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  2. nerwencim umarım faydasını görürsün sen de benim gibi:)

    YanıtlaSil
  3. Bunu yeni duydum aklımda olsun güzel fikir=)

    YanıtlaSil
  4. aa iyiymiş valla

    YanıtlaSil