İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

20 Kasım 2011 Pazar

Oradaydım!!-MAC Glitter and Ice Lansmanı

Herkese merhaba,
marjoontheblog, chunlinbeauty, vespagirlmakeup ve hersheyler bloglarının sahibeleri bu koleksiyon lansmanı için  bloglarında küçük bir çekiliş yaptılar. Her blogdan 5 kişi toplamda 20 kişi MAC glitter and ice koleksiyonunun 19 kasım cumartesi günü saat 13.00 de istinyeparktaki lansmanına katılmaya hak kazandı.

Bu şanslılardan biri de bendim. Buradan sevgili marjo'ya (marjoontheblog.com) çooook teşekkür ederim :D

Lansman çok güzeldi. Bildiğim kadarıyla 18 kasım cuma günü satışa çıkmıştı koleksiyon. Fakat ben bu lansman sayesinde mıncıklama şerefine eriştimm.

Koleksiyonda en beğendiklerim gloss setleri (2 dazzleglass, 2 cremesheen), mini oje setleri, such flare ruj ve get noticed oje oldu. Bir de morning frost paint pot. (şampanya rengi ama gül kurusuna da çalan bir renk olup tek başına da kullanılabilir. Aşağıdaki göz makyajının bazıdır kendisi). Aşağıdaki makyaj öğlen 1.30 sularında yapılmış olup akşam 11.30 'a kadar en ufak bir çizgilenme yaşanmadan kullanılmıştır.

Koleksiyon oldukça zengin. Fırça setleri, pigment setleri, far paletleri, technakohl göz kalemleri koleksiyonun diğer ürünleri.

Lansman sırasında makyaj uygulaması da yapıldı. Genel olarak gayet eğlenceli bir organizasyon oldu. Marjocum tekrar teşekkürler :)

Bu arada Chunlibeauty'nin güzel sahibesi (aynı zamanda itsbeauty.com'un moderatörlerinden) ile de tanışmış olduk. Forumdan ayrıca romneya ile de tanıştık:)

Fotolar!!!

Şimdi göz makyajımı koymak istiyorum ama ışıklandırmadan dolayı zaten çok hafif uygulanmış makyajım çok belirgin çıkmadı. Bu makyajda Glitter&Ice Warm Eyeshadow Palette kullanıldı. İçerisinde 6 renk var. Biri Patina. Diğerleri yeni renkler.


Morning Frost paint pot (temptalia.com dan alıntıdır)





göz içinde ve kirpik dibinde coffee göz kalemi rimel olarak da tek kat haute&naughty lash uygulandı ki iki öceki postun konusu.

Ojeleri çok sevdim. Normal boy ojelerden get noticed en çok sevdiğim oldu. Aslında benzerleri birçok markada bulunabilir belki bu ojenin yapısı, parlaklığı, dedikleri gibi kremsi duruşu çok hoşuma gitti. R-Tam yeni yıl kırmızısı.

(İlk iki foto temptalia.com'dan alıtıdır)


Pigmentler!! 


Mini (aslında mini değil midi diyebiliriz:) Glosslar ve mini oje setleri 



Bir de küçük pigment sample ı aldım. Bu güzelliğin adı roasted chestnut. Bir de grape isminde koyu mor-mürdüm bir renk daha vardı ona da bayıldım ama bunu daha çok kullanırım diye bu rengi aldım.

Biraz ucun bir post oldu ama napalım.

Herkese sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder