İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

3 Kasım 2011 Perşembe

Heyecanla beklediğim "Vanilya Club" kutuma kavuştum!!

Bugün eve geldiğimde masamda vanilya club dan gelen paketimi buldum. Vanilya club hakkında detaylı bilgi almak için www.vanilyaclub.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Kutuya gelirsek içinden tam 6 adet deneme boyu ürün çıktı.

L'occitane shea el kremi-10 ml- 30 ml ürünler 21 tl
L'occitane shea ayak kremi-e kremi gibi 10 ml, 30 ml lik ürün 21 tl
Pure Beauty Ultra Hydrating Aqua Jel- 5ml- orjinal boy ürün 30 ml olup 21 tl
Schwarzkopf BC Bonacure Nem Yükleme Spreyi (spray conditioner)-50 ml-Orjinal boy ürün 200 ml ve 57 tl
Essie Carry on oje-5 ml-Essienin mini boy ojeleri kadar. Ve bu ojeyi deli gibi istiyordum! 12 ml Essie ojler 27.5  tl
Bond No:9 Little Italy. Harvey Nichols ve Brandroom a özel bir parfüm. 100 ml 555 tl

Bir de L'occitane dan kasım ayı boyunca 50 TL üzeri alışverişimize 75 ml ürün hediye eden bir kupon vardı kutunun içinde.

Bütün ürünleri kullandıkça burada da yorumlayacağım.


Vanilya club a aylık 15 tlye üye olabilirsiniz. Görüldüğü üzere ürünler çok güzel ve bu tarz bir uygulama bütün kozmetik meraklılarının aklını çelecek birşey. Ayrıca çok şık paketlenmişti. Geçmiş zaman kullandım çünkü hunharca dağıttım kendisini:) Önümüzdeki ay çabuk gelsinnn!!!





4 yorum:

  1. Canım güle güle kullan ;) Benim kutu halen gelmedi yaa merakla bekliyorum offf .. Yarın gelmesi lazım yoksa bayramdan sonraya deliririm :D :D

    YanıtlaSil
  2. özgecimm sağol tatlımmm. Ya ben bu kadar erken beklemiyordum ama çabuk geldi çok mutlu oldum. Bakalım senin kutudan neler çıkacak:)

    YanıtlaSil
  3. Ben cok begendim proba´lari özellikle sac icin olan BC Sprey hakkinda güzel yorumlar okumustum, bakalim sen ne yazacaksin : )

    YanıtlaSil
  4. vivacım umarım ben de beğenirim:) en kısa zamanda yorumlayacağım:)

    YanıtlaSil