İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

18 Kasım 2011 Cuma

Veee işte karşınızda MAC Haute & Naughty Lash

Herkese merhaba,
Bugün cuma yaşasın. Ben de bugün bu zamana kadar en severek kullandığım ve yakın zamanda tekrar alacağım rimelimden bahsetmek istiyorum.

Birçok rimel hakkında yorumlarımı paylaştım. İçlerinde beğendiklerimde oldu. Fakat bu rimel bir adım daha önde hepsinden.

MAC rimeller genelde beğenilmiyor. Fakat bu son çıkan rimeli bambaşka. Ben de mua nın tavsiyesi üzerine aldım. İyi ki almışım.

Rimel iki aşamalı bir filtre sisteminden oluşuyor. Pembe kapağı açtığınızda daha çok ayırma ve hafifçe uzatma işlemi yapan, üzerine az ürün almış bir fırça çıkıyor. Bu katla kirpiklerinizi ayırıp bir sonraki aşamaya hazırlayabilirsiniz. Fırça kirpiklerinizi gerçekten tek tek tarıyor diyebiliriz. Ya da daha hafif uygulama isterseniz iki kat uygulayabilirsiniz. Rimelin bu tarafı ayrıca alt kirpiklere uygulamak için de ideal.

Pembeyi kapatıp İkinci aşama olan mor kapağı açtığınızda ise daha fazla ürün almış bir fırça göreceksiniz. Mor taraf ayırdığınız kirpiklerinizi dolgunlaştıracak. Dilerseniz iki kat bu tarafla da uygulayabilirsiniz. Ben ilk önce pembe sonra mor şeklinde iki kat uyguluyorum:)

Fırçası yumuşak ve orta-uzun diyebileceğimiz bir kıl yapısına sahip. Ayrıca uç tarafa doğru hafifçe darlaşıyor. Büyüklüğü içinse yine orta diyebiliriz.


Bu rimel kirpiklerde topaklanmaya sebep olmadı. Makyajı çıkarırken de sorun yaşamadım. Kalıcılığı da gayet iyiydi. Ayrıca herhangi bir akma bulaşma yapmadı. Rimelin formülasyonu ise ne çok koyu ne çok sulu tam kıvamında diyebilirim.

Fiyatı 55 TL. Bu fiyat da drugstore markaların uçtuğu bir ortamda high-end bir marka için uygun denilebilecek bir fiyat. Bir diğer nokta da bu ürün 9 ml. Görece olarak piyasada satılan diğer rimellerden biraz daha fazla içerik olarak. Clinique High Impact 7 ml mesela.

Fotolara gelirsek

Bu resmi yan kaydediyorum buraya yükleyince dikey oluyor:) Neyse pembe ve mor kapağı göstermek içindi bu resim:)


Bu ilk fırça-pembe kısım.


Bu da ikinci fırça-mor kapak



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder