İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

10 Kasım 2011 Perşembe

Rimmel Vinyl Max Goddess Gloss

Herkese merhaba,

Geçenlerde aldığım Rimmel Gloss hakkında bir post hazırlamak istedim. Vinyl Max serisinden Goddess rengi. Çok güzel şeftali tonlarıda içinde mini minicik altın ışıltılarıyla gözünüzü boyuyor. Fiyatı da 10.90 TL. Aaaa ne güzel alayım ben bunu dememle almam bir oldu. Çünkü bu renklere bayılıyorum. Ama aldığım günden beri ben bunu niye aldım diye dövünüyorum. Maalesef kendisi yakında çöpü boylayacak. Denedim denedim olmadı.

Beğenmeme sebeplerime gelince:

Kokusu çok kötü. Gerçekten. Sürmemle başımı ağrıtması bir oluyor.

İkincisi kabındaki renkle dudaktaki duruşu arasında alaka yok. Dudakta beyazımsı bir renk alıyor.

Dudak dolgunlaştırmak gibi bir iddiası var mı bilmiyorum fakat ilk sürdüğümde dudaklarımı inanılmaz yaktı. Dudak dolgunlaştırıcı glosslar gibi de değil. Kötü bir yanma hissi.

Odun gibi bir fırçası var. Gerçekten. Kesinlikle estetik bir duruşu yok. Odun. Karşılaştırma açısından aşağıdaki fotoğrafta inglot glossumun fırçasıyla beraber fotoğrafladım.

Dudak içinde birikme yapıyor hem de sürer sürmez. Beyaz bir birikme oluşuyor dudak içinde. Dudak çevresinden de taşma yapıyor. Sabitlnip durmuyor yani eriyor resmen. Hafifçe dağıtırak kullansam o zaman ne anladım.

Kullanıp memnun olanlara saygım sonsuz. Fakat üzerine biraz daha verip Maybelline glosslardan almak çok daha mantıklı geliyor bana.





son fotoğraf dağıtılmış hali. 

2 yorum:

  1. tatlım sen ne kadar beğenmediysen ben bir o kadar beğendim:) farklıdır ya herkes için :)

    YanıtlaSil
  2. özgem hakikaten farklı:) beğenmene çok sevindim:) sen de aynı rengi mi kullanıyorsun?

    YanıtlaSil