İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

23 Kasım 2011 Çarşamba

Mimmm

Gözdişin alfabetik mimini okudum. O da yapmak isteyen herkese yollamış. Ben de yapmak istedimmm...

A – Aynaya ne sıklıkla bakarsın?
Sürekli bakarım. Etrafta bir ayna varsa illa gözüm takılır. İş yerimde aynam her daim masamdadır.
B – Boy?
1.61

C – Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın?
Sakar benim göbek adım.

Ç – Çocuğun var mı?
Yok.

D – Hiç diş çektirdin mi?
4 tane 20'lik diş çektirdim. İkisi ameliyatla çekildi.
E – En sevdiğin renk?
Kılık kıyafet konusunda yeşiller, kahveler. Ama kırmızının yeri apayrı.
F - Favori makyaj ürünün?
Rimel
G – Gümüş mü altın mı?
Hem gümüş, hem altın:D Özellikle pembe altına bayılıyorum:D
H – Hiç hastanede yattın mı? 
Hayır.  

I – Ihlamur sever misin? 
Tek başına değil. İçinde tarçın ve elmayla çekilebiliyor.
İ – İşin?

Finansal Analist=Modern Köle
J – En sevdiğin oje markası?
OPI
K – Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun?
Bütün hayvanlara bayılıyorum. Hiçbirini ayırmam. 
L – Lakapların neler?
Nesli,  Nesliş
M – Çaldığın müzik aletleri?


O blok flüt ne kötü birşeydir ya:D

N – Nerede oturuyorsun?


İstanbul

O – Güne başlarken olmazsa olmazınız?
su içmek
Ö – En sevdiğin özlü söz/deyiş?


If you hear a voice within you say 'you cannot paint' then by all means paint,  and that voice will be silenced.-Vincent Van Gogh

P – Pasta sever misin?
Tabii ki:D
R – Nefret ettiğiniz ritüel?
Kırk kere kapıyı ve pencereleri kontrol etme ritüelim
S – Sol elle mi yazarsın sağ elle mi?
Sağ

Ş – Şanslı mısındır?
Bugünümüze şükür:D
T – Günde kaç kere saçını tararsın?
Saçım kendi şekil alıyor yıkayınca tarasam yeter..
U – Sence uyum nedir?
Zıtlıklardan uyum doğar:D
Ü – Kendine rol model aldığın bir ünlü var mı, kim?
Yok.
V – Oturduğun şehrin valisi olsaydın neler değiştirirdin?
Vali olmak istemezdim..
Y – Yaş?
25

Z – Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların nasıl hakkından gelirsin?
Hakettiğini alır..

Bu mimi yapmayan ve yapmak isteyen eski yeni  tüm blog yazarlarına gönderiyorum:)

sevgiler,



3 yorum: